onsdag 26 augusti 2009

Endast damasker...

Idag har det bara hunnit bli 3 par skridskodamasker =). Lillasyster M har beställt nya, hennes gamla var väldigt slitna, bara stora hål framme vid tårna. Tyget höll inte för alla skridskotaggar men sömmen höll såklart. Klippte ut 3 par på en gång, tyckte det var lika bra, så nu dröjer det väl ett tag till nästa gång.
Såhär se de ut, damaskerna alltså.

Imorgon bär det av till tygaffären, får se vad jag ska inhandla. Skulle behöva lite mer muddväv till alla mjukisar. På fredag ska jag till Finland o tygaffären där...spännande...har inte varit på den affären på nästan ett år. Trots att jag inte är där så ofta så brukar personalen känna igen mig, konstigt ;). Jag handlar ju knappt nåt när jag väl är där... Nåja jag får väl avslöja sen hur mycket som blev inhandlat under dagarna 2.

xoxo noreik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar