söndag 30 augusti 2009

Älskade tygaffär

Nu har jag hunnit vara i Finland på en av mina favvotygaffärer =). Hittade en massa bra muddväv till kanonpris, lite velour till ett par byxor till mig själv! och givetvis lite konståkningstyger. Planer finns att sy en tangodräkt, har fått förfrågan att göra det, får se när det blir. Tävlingssäsongen närmar sig med stormsteg.

Även IKEA fick sig ett besök. Massor av underbara saker inhandlades, bland annat ett köksbord så jag kan sy! Sen hamnade en massa hyllor, ett par lampor, lite blommor, ett litet gardintyg och småplock i vagnen också. Allt till sambos förtret ;)

Nu ska jag snart åka och arbeta, hela långa natten. Nya tag imorgon men nya projekt. Har även fått i uppdrag av P att sy ett litet lapptäcke med mumintyger som hon handlade på tygaffären. Det var nog ett litet himmelrike även för P... ;)

1 kommentar:

  1. haha joo i love alla mumintyger och det ska bli såå kul att få packa ner knytet i ett muminpaket när vi åker från BB! Love you sara!

    SvaraRadera