onsdag 2 september 2009

Nya mjukisar..

Idag var jag på stan med P och Igg och fikade/åt lunch. Passade då på att springa in och kika om det fanns några snygga tyger som kunde få bli framtida byxor. Ja, där låg det massor och ropade på mig. Har nu hunnit sy 2 par ikväll och kvällen är ännu ung. Får se om jag hinner nåt mer eller om jag ska spara min sambos öron (sitter ju vid köksbordet och syr, som även är i vardagsrummet). Har även hunnit beställa en hel del från Stoff och stil. Längtar tills allt kommer och jag får sätta saxen i tygerna och skapa =)

Nu åter till kvällens kreationer från sviten ;)


Detta är ett gammalt örngott som jag inte kunde motstå. Var bara tvungen att prova för att se hur de blev. Ganska roliga, enligt mig. Stl. 80 med ganska långa muddar.




Hann även med dessa:

Jag är lite mer nöjd med dessa, men det kan vara bara för att färgerna på dessa är helt underbara. Även dessa är i stl. 80, med extra långa muddar för att öka användningstiden =). Nu återstår bara att se vart dessa ska flytta. Den som är intresserad säger till, eller hur?


1 kommentar: