onsdag 27 januari 2010

Länge sen...

Oj...det var verkligen länge sen jag var in och skrev och visade mina projekt! Förlåt. Det har hunnit hända såå mycket.

Först innan jul så vill jag ju inte visa alla blivande julklappar eftersom mottagarna ibland är in och kikar här. Sen glömde jag fota alla saker som tillverkades. Efterlyser nu live-bilder ;) Maila dem till mig, ni som känner er berörda.

Vi har även hunnit flytta till en mycket större lägenhet. Så jag blev med eget syrum! Helt underbart, det är fortfarande kaos i rummet. Nya garderober med skjutdörrar har införskaffats, men jag håller fortfarande på och packar upp alla tyger =) Det tar tid, måste ju känna på allt och vika in snyggt. Hittar en massa olika tyger som jag faktiskt hade glömt bort att jag hade. (Förlåt till min sambo och ett stort tack för att du står ut med mig och mitt pyssel).

Jag ska bättra mig och visa vad jag gör. Har hunnit med att lämna bort ytterligare ett gäng med napptetror till Hafva. Napptetrorna går även att handla direkt från mig. Maila bara och säg vilken färg du vill ha.

Nu ska jag återgå till att packa in tyger, så jag kan lyfta upp maskinerna igen på bordet och börja producera...

2 kommentarer:

  1. Fota i rummet så jag får se hur du har fått det!

    //Marlene

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Det var ett tag sen. Ska du på nån mässa i helgen,eller står du över den här gången? Vad gillar du din nya maskin? Antagligen kommer jag hem därifrån i morgon med en CP =)

    Grattis till nya bostaden.
    Ha det bra!
    Malin

    SvaraRadera