tisdag 6 oktober 2009

Äntligen...

...är jag klar med beställningen på napptetror. Dessa ska jag leverera imorgonkväll i Sthlm =). Det ska bli så kul att höra om de säljer nåt. De kommer att finnas till försäljning på
Lidingö Järn & Färg. Lite otippat va?? Otroligt roligt och annorlunda, men perfekt komplement som man kan köpa och ge bort eller samla själv en av varje färg ;)

Alla som har vägarna förbi: kika in och handla en napptetra. Finns i ljusrosa, cerise, röd, limegrön, turkosblå samt svart. Kommer att finnas en unik i gul/orange. Samtliga napptetror har olika färg på dragkedjan vilket gör att varje tetra är unik. Vad väntar du på? Åk nu...eller så beställer du via noreik@live.se

Jag åker på syfestivalen i Kista imorgon. Den är fredag-söndag, men jag åker lite tidigare. Måste ju hinna springa in på lite andra tygbutiker också o en o annan klädaffär kanske.

2 kommentarer:

  1. Hej här är länken till tygerna längst ner på den sidan finns dem :)
    Det brun/orange elefanttyget var det bara 1 m kvar av så det e nog slut men det andra fanns det mer av :)
    http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode.aspx?group_id=6665
    Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. hej, vad roligt att hitta till din blogg! jättefina napptetror du gör, vad roligt med återförsäljare, grattis!! jag betalade 5500 kr för min coverpro i Borås men då fick jag med den genomskinliga pressarfoten, extra nålar och 4 extra trådrullar. har ännu inte kommit överens med cp men det göt vi nog snart! lycka till!

    SvaraRadera