torsdag 8 oktober 2009

Imorgon då ni...

...då bär det av mot Kistamässan och Syfestivalen =)

Jag har blivit inspirerad av andra bloggare att inhandla en coverpro så jag är fylld av förväntan av vad som kan finnas på mässan. Jag ska gå runt och botanisera bland alla maskiner och provsy och givetvis känna på alla underbara tyger. Tror att det kommer bli tungt att ta sig hem.. Jo för jag kommer med all sannolikhet att ha med mig massor med tyger hem och kanske då även en coverpro...vi får se. Om ni ser en blond tjej med dragväska och massa övervikt i väskan då är det sannolikt jag ;)

Nu ska jag snart åka till IKEA en sväng och kika. Ni som känner mig vet att jag är helt galen i IKEA, älskar deras möbler och tillbehör...man kan byta ofta...fast jag byter sällan. Jag köper bara MERA ;)

Uppdaterar imorgon med vad jag hittade på mässan. Kram kram så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar