tisdag 13 oktober 2009

Väntans tider...

...ja och då pratar jag om ett tillskott till maskinparken ;) Jag väntar på min nya Coverpro. Får den förhoppningsvis i slutet av denna vecka. Håller ni tummarna? Bra. Då ska jag sy och sy och sy...fast det gör jag ju redan, men åhh. Längar efter tillskottet.

Nu vill jag hinna tvätta alla tyger från syfestivalen så jag kan sätta saxen i dem, men eftersom jag bor i lägenhet så är det ju inte bara att kasta i tygerna i maskinen utan man måste snällt vänta på sin tur, dvs när man nu har lyckats boka tid för tvätt.

Jag sitter och formar papperstaggar att fästa på mina alster. De blir skitsnyggt. Ni får se dem när de är klara och har anlänt...

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för glatta livet=). Har även uppdaterat bloggen.
    Kram Malin

    SvaraRadera